Ännu ett försök att starta igång den här bloggen

Hej igen!
 
Livet rrrrrullar. Imorgon bär det av till universitetet igen. Läser just nu "ungdomslitteratur och ungdomsskildring" och imorgon står den grafiska romanen på schemat.
 
Annars har dagen varit fantastisk! Började med en rejäl frukost med nybakat bröd, smoothie och äggröra (att jag råkade spilla ut smoothien över hela köket kan vi försöka glömma...). Sedan tog jag en powerwalk i solen med min hund, och satte mig sedan i solstolen på balkongen och pluggade. Ska läsa ut hungerspelen samt se filmerna till måndag då vi ska diskutera "roman till film" i skolan. Man hade kunnat haft sämre plugg! Kvällen avslutades med ett pass Bodybalance och nu ska jag mysa i soffan.
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0