Hejsan hoppsan lilleskutt

tjenare blöggen
Tänkte skriva lite här. Helfestligt tycker ni förstås

Idag fyller min egen Lousie bäckman år!!!!! Hejsan hoppsan
Gamle kärringen har gått och bilvit ännu äldre
Hehe
Föreställ er att jag sitter och sjunger en sån där grattis-låt till henne.
För det gör jag
Säger vi

Oj då.. Nu blev datan mörk. Batterisladden är tydligen inte ikopplad säger den
Men jag vet att den ljuger.
För jag har med mina egna ögon kontrollerat precis. Den sitter i.
hmm
Min dator är lite sneaky
OND!

Idag har hon och jag iallafall varit och busat i den stora staden stockholm!
Och vi lyckades hitta hem också
hehe
Jag vet att ni är förvånade

Nämen ser man på, jag lyckades lösa problemet med sladden!
Jag satt tydligen på det så andra ikopplingsdelen hade åkt ur
If you förstår what I menar

En charmig bild på Louisen som fyller år:

Hon har färgat håret. NOT!
Det är en peruk
Det är en sneaky kvinna det där


Kommentarer
Postat av: ninja kompanjonen

Lägg märke till smilisen i höger hörn på bilden !! ;D Den är rosa !!!!!!!

2010-11-06 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0