Han ville inte vara med i vår Calzone

Idag hade vi orientering. Igen. Känns som att idrottslärarns uppfinningsrikedom börjar försvinna
Jag och Ida-lii sprang och sprang.
Oj vad vi sprang.
Och så gick vi. Ganska mycket 
haha
Det tycker jag vi glömmer

När jag var i stallet skulle jag hämta en halmbal. Skulle ta den högst upp av alla, bara för att.
Kände mig som en bergsbestigare
Jag klättrade
Oj vad jag klättrade
När jag kom högst upp ramla alla halmbalar ner. Jag med
Haha
Det var meningen. 
Så gör man ett hemmagjort frittfall förstår ni


Ida lii var on fire idag
-Våra ideer är som en calzone
-Han ville tydligen inte vara med i vår calzone
-Shiaat där går en biaatch
-Man måste gunga med höfterna
Hahaha
Ni förstår inte





Kommentarer
Postat av: li

sv: Hur äre med dig då? :)

2010-05-10 @ 21:02:15 / URL: http://lejs.webblogg.se/
Postat av: li

sv: haha ja allt sånt ;)

med mig är det bra! :)

2010-05-10 @ 21:13:18 / URL: http://lejs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0