Saker jag funderar på:

*Heter det en ko eller en kossa?
*Heter det två sockervadd eller två sockervaddar?
*Vilket yrke är tråkigast, att trycka fast klistermärken på äpplen eller att skriva en mattebok?
*Hur kommer nyckelpigorna in mellan fönstret?
*Om man skulle ha en JÄTTESTOr rumpa. Riktigt överdrivet stor som nästan ingen har. När man är flera meter från att känna sina rumpben när man sitter ner. Skulle det kännas som om man sitter på en brylepudding? Eller hur det nu stavas. Det som bananer i pyamas äter

Bara saker som dyker upp i mitt huvud lite då då

Ha det gött ! :D

Å jusst det. Jag försöker att inte skriva smajlisar hela tiden... Är jäkligt svårt kan jag säga ! Man låter så sur hela tiden... men så alla vet , JAG ÄR JÄTTEGLAD ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0