Tyff musik. TYFF musik

Idag var jag på en intervju till ett gymnaium. Det gick.. åt pipsvängen :D

Haha på tåget dit hörde jag några härliga gubbar prata med varandra

-Vad lyssnar du på för musik?
-Sån där tuff musik. TUFF musik du vet (tryck till ordentligt på ordet tuff)
-hmm...(sitter och ser ut att tänka riktigt hårt väldigt länge)
Och vad är det för musik då?
-Tuff musik, det är ju sån där synth vet du väl

Hahahha kanske inte låter så kul men det var det X)
Gubbar med inlevelse, det gillas
Missupfatta inte bara
       
Och mina fötter gör ont ! Mina skor var jätteblöta. Och dom andra hittade jag inte. Mina gummistövlar  med inlevelse hittade jag inte heller. Problem. Då kom jag på den klockrena iden att ta min storesysters skor, storlek 35 eller nått.
Ingen bra ide.

Om någon undrar om dom muppiga bilderna så försökta jag se glad ut --> :D på den första.
Och arg (och jäkligt farlig) --> :@ ut på den andra.
Det funkade ju bra
Ser lite smått skitnödig ut på båda

Haha jag har inlevelse


Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Hoppas att allt är bra med dig! Vill bara tipsa dig om att kika in på min helt nystartade blogg! Pussen!

2010-03-26 @ 19:44:51 / URL: http://snookie.blogg.se/
Postat av: J,Jensen

Kolla in i min blogg och utnyttja mitt underbara erbjudande!

2010-03-27 @ 11:35:55 / URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0