bloggelibloggish

Hej alla barn!
Nämen titta är det jag som skriver
Det var inte igår säg

Tänkte skriva här.
Det kommer gå jättebra! *host*
Hahahha gjorde precis mitt första ** ord
Stolteheten ger tårar i mina ögon!
Är man bloggare så är man

Igår sov louise här.
Haha
Jaaa... vad kan man säga.
Busigt värre
Neh förrsesten, det var i förrgår hon sov här!
Fast det var igår hon åkte hem
hmmm...
Betyder det att det var igår eller förrgår?
dadadaaaam
Om någon har ett bra svar så kommentera!

men..
Då återstår ju problemet att jag inte har några läsare...
hmmm

Hejdå, nu jävlar ska det raggas läsare!!
haha
hårda ord



Kan ju för eran skull slänga upp några mysiga bilder

YES! Kan man annat än digga mössan?
ASBALL!
Kommer snart vara alla bloggares "måste ha" plagg


Lousie goes galaxhjälte...


...And fjortistomte
She's on fire!


Så här kul kan jag ha det när det regnar!

Och såhär kul har jag det när jag rider på en ko!
Det gick sheeetasnabbt. Fick verkligen hålla i mig för fulla muggar
Helt vild var den!


UPPDATERING!
Inllägget tillägnas(eller hur det nu stavas) Elias eftersom han inte läser min blogg annars
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hahha det var inte meningen att dom skulle vara där! dom rymde in i hagen :p

2010-08-30 @ 21:54:51 / URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0