Tjenare blöggen

Hej igen!
Nu är det fullrulle på mina inlägg.

Idag har jag busat med lousie... Filmer kommer
Fast lite bilder har jag allt, så finurligt!

Det hela började med att vi skulle klättra lite
Ni vet
Ibland är man helt enkelt på klätterhumör
Så vi besteg de enorma halmbalarna!


Nästan i klass med mount everest var vi

Sen tappade jag min vante rakt ner i hålet!

Ser ni. Den blänker

Ninjig som jag är så bestämde jag mej för att vara hardcore och rädda min vante


Påväg ner... Dadadaaaaam


I made iT!  det trodde ni inte va? Vinka till min arm nu!


Louise vinkade iallafall


JAG LYCKADES ÄVEN KOMMA UPP! Då vart jag glad
Hur jag kom upp kommer det en väldigt spännande film om snart..............
Jag vet att ni längtar



Dock vart jag väldigt halmig.. Syndes mer IRL som coolingarna säger, if you know what I mean
Erkänn, ni diggar när jag slänger in lite engelska sådär
Väldigt hightech

Jag fick halm i brallan. Det var inte skönt



NU ska jag dra till mister Lousie bäckman
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0